پنجشنبه، ۱۲ اگست ۲۰۱۰   

 

پیام شادباش به مناسبتِ چارمین سال نشراتِ «اصالت»

 

دوستان گرانقدر!

گرداننده گان سایت وزین «اصالت»، رفیق عزیز انجنیر فضل الرحیم «همت» مدیر مسوول سایت و عزیزان دیگر.

تاریخ میگذرد و با گذشت زمان در صفحاتِ خویش خاطرات را درج و در خور و خوانش آینده گان قرار میدهد.

تاریخ کوتاه ولی به حرف معروف «بدرد بخور» که سایت «اصالت» دارد، خاطراتِ مانده گاری است که برای نسل آینده در برداشت و قضاوت از خوب و زشتِ حوادث اعم از سیاسی، اجتماعی و رویداد های تاریخی ممد و یاور خواهد شد و در داوری به باور مندی شان خواهد افزود. مسلماً که نقش سایت های دیگر نیز مطرح است و نمیشود آنرا نادیده گرفت.

چون تجلیل از چهارمین سالگردِ نشراتِ «اصالت» مطرح است و گرداننده گان «اصالت» بر حق رسالت شان را به مثابه فرزندان صدیق میهن و ارج گذاران آرمان های نیک و انسانی راد مرد بزرگ، شخصیت برجسته و بی نذیر سیاسی کشور ما که جایش در بین نهضت چپ و مترقی کشور خالی است «زنده یاد ببرک کارمل» بدون تعلل و تردید جا دارد که تمنیات و شاد باش های خود را به شما گرداننده گان عزیز و همه علاقه مندان و هوا خواهان سایت «اصالت» تقدیم بدارم.

و در خاتمه پیشنهاد و آرزوی رفیقانه، از شما عزیزان دارم تا در پروسه پیوند ها و وصل شدن ها که یکی از آرزوهای همیشگی رهبر ما زنده یاد «ببرک کارمل» بود بیشتر سهیم و فعال گردید، تا باشد همه بار دیگر یکجا  دست بدست هم داده و متحداً علیه ارتجاع، استبداد، استثمار و استعمار به مبارزه خویش ادامه دهیم.

به شما در مبارزه و فعالیت های بعدی کامگاری و موفقیت آرزو میدارم.

 

زنده باد وحدت نیروهای ملی، مترقی و دموکرات کشور ما افغانستان عزیز!

 

شهاب الدین سرمند

 

 

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

www.esalat.org