امین الله مفکر امینی-
۱۴ فبروری ۲۰۱۳

 

 

به رفقای رزمنده سایت دوست داشتنی و مردمی «اصالت»!

 

امروز، روز والنتاینز یعنی روز عشق وعشق ورزیدن نام گذاشته شده اسـت. آیا میتواند عشق ورزیدن و عاشق بودن، بهتر از انسانی باشد که برای سعادت و رستگاری همنوع خود و خاصتا هم میهن و همخونش، عشق بورزد و در این راستا پیگیرانه و ثابت قدم به پیش بروند. بلی، مردمانی بوده اند و استند و خواهند بود که در راه تحـــقق آرمانهای این عشق بزرگ که جز خدمت به انسان و همنوعش، مفهومی دیگری را نـمیتواند داشتـه باشد، از سر و جان و مال خود ها گذشته اند و میگذرند و هنوز هم پیگیرانه در این راه مقدس در تلاش اند.

 این فرزندان عاشق پیشه، همانا فرزندان صدیق و میهن پرســـت حزب دموکراتیک خلق افغانستان به رهبری وفادار ترین فرزند وطـن یعنی رفیق ببرک کـارمل فقید با سایر رهبران خردمند و صدیق دیگر حزب محبوب ما، و شهدای راه حق و عدالــت اینراه و رسم بشمول دیگر وطنپرستانی بوده اند که در مزارشان بــــــیـرق های سمــبول آزادی و حـریت بخاطر عشق بمردم و میهن عزیزم در اهتزاز بوده است و میباشد و خــواهد بود.

لذا با اختصار کلام، این روز را به همهء عشاق واقعی میهن که هدف شان خدمت به مردم و وطن و حفظ نوامیس ملی و حفظ استقلال میهن آزاده ام میباشد از صمیم قلب با ارائه این کارت تبریکیه ای والنتاینز دی، تبریک میگویم.

 

هر گز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت اســـــــت در جریدهء عالم دوام مــــا

 

 

 

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

www.esalat.org