سه شنبه، ۱۷ نوامبر ۲۰۲۰

نامۀ رفیق امین الله مفــکـــر امینـــی

 


 

بعد از عرض سلام ها و درود ها به شما رهروان راه راستین رهبر بزرگ و خردمند حزب دموکراتیک خلق افغانستان یعنی رفیق ببرک کارمل!

امیدوارم به آرمانهای مردم و میهن که هدف اساسی تامین صلح و صفا و ایجاد یک افغانستان واقعا آزاد بر مبنای دموکراسی واقعی باشد توسل یابید. زیرا فرزندان صدیق ح.د.خ.ا.، هیچگاهی از مواضع اصولی شان که همانا صرف و صرف خدمت به مردم و میهن است از گفتار ها و حقیقت ها چشم نپوشیده اند و این را در عمل از صحنه های داغ نبرد گرفته تا  کاربرد نبرد از موضع قلم به خاطر داشته و رزمیده اند.

به هر حال، صفحه ای فیسبوکم را دشمنان رنگا رنگ مردم و میهن و خاصتاً آنهایی که توان شنیدن  سخن حق و حقیقت را نداشته و همیشه فرزندان صدیق مردم و میهن را به اتهام های نا کرده بسته اند، صفحه ای فیسبوک مرا با قدامت تقریباً بیش از ده سال غیر فعال، و هک کرده اند و «دس ابل» کرده اند. من در تماس می باشم از مدت تقریبا دو هفته باینطرف، ولی نتیجه معلوم نیست. به هر حال، خواستم باین ذریعه به شما مبارزان راه حق به خاطر غیر فعال شدن فیسبوکم صرفاً اطلاع دهم و دیگر اینکه نتوانسته ام با شما و سایر صفحات انترنتی دیگر و خصوصاً رفقای خیلی عزیز و دوستان بادانش و فرهنگیان وطنپرست، سهم داشته باشم و یا سهم خود را ادا کنم، نسبت این مشکل معذرت می خواهم.

من از شما رفیق گرامی فضلی عزیز و همچون شما دیگر رفقای صادق و وطنپرست و واقع بین البته نه ذهنی گران، خیلی ممنونم و خدمات و همکاریهای انسانی، و وطنپرستانه ای تانرا در امر نشر همه دستاورد های تقریبا بیش از ۱۲ ساله ام از قبیل اشعار -طنز  ها و مضامین سپاس می کنم و به همین ترتیب از سایر سایت های  انترنتی و مسئولین محترم دیگر. از سهم گیری همه ای شما در راه دفع و طرد دشمنان مردم و میهن چه در داخل و چه در خارج به هر موقف و موقعیتی که باشند به دیده ای قدر نگریسته، استدعای موفقیت بشما وطنپرستان میدارم.

با درود های آتشین،

رفیق همرزم شما، امین الله مفکر امینی

 

 

 

  

 

 

توجه:

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

www.esalat.org