ح. «حریف»

 

درود های بی پایان و حرمت بی انتها به همه مادران عزیز و گرانمایه و بخصوص به مادران شجاع و جسور، جنگ زده، عذاب کشیده و داغدار میهنم که کوله بار اندوه های بزرگ و مصیبت های تمام نشدنی سالهای جنگ تحمیلی بیگانگان و دشمنان تاریخی را بر شانه های ناتوان تان حمل نموده و در حالیکه تمام هستی شما را به آتش کشیده اند، تا هنوز که هنوز است با گام های استوار و بخاطر پایان این شبهای تاریک و فرارسیدن فردا های روشن نفس تازه می کنید.

به مناسبت این روز، روان پاک همه ای مادران قربان شده و به جاودانگی پیوسته را شاد، خاطرات ماندگار شان را گرامی و جاویدان خواسته و برای خانواده ها و بازماندگان شان آرزوی شکیبایی و آرامش می نمایم.

مادران والا گهر،

متاسفانه برای شما حرفی بنام تبریک و شادباش گفتن ندارم، و در واقع این دشمنان استقلال، آزادی، صلح و عدالت اجتماعی و در نهایت دشمنان آرامش و سعادت شما با جنایاتی که علیه جان، مال و شرف شما، عزیزان و هم میهنان تان انجام میدهند، مناسبت چنین پیام ها را چه رذیلانه و بیشرمانه از شما دزدیده و برخلاف افسانه «بهشت زیر پای مادران است»، میهن را به دوزخ واقعی و جان گداز برای شما مبدل ساخته اند.

از دیر گاهی و بخصوص در طی سالهای جنگ دشمنان انسان و انسانیت با ارتکاب جنایاتی چون تجاوز و خشونت مردسالارانه، زن ستیزانه و داغدار ساختن تان همه روزه گلیم های سیاه غم و اندوه را پهن و پهن تر نگه داشته اند.

در موجودیت حاکمیت های قرون وسطایی جهادی، طالبی و نظام اسلامی صادره موجود که در اتکاء با «شریعت» و سنت های خرافی دینی و مذهبی شکل گرفته، کشور را به زندان همگانی برای شما مبدل و سد های عظیمی را علیه آزادی و برابری  شما به وجود آورده و حتی مجال نفس کشیدن را از شما گرفته اند .

چنانچه متجاوزان و اشغالگران امریکایی با استفاده سوء از حربه دین و بنیاد گرایی اسلامی، به خلق، آموزش، تمویل و تسلیح باند گروه های بنیاد گرای اسلامی پرداخته و به وسیله همین مزدوران شان جنگ های نیابتی خود را در جهت تحقق اهداف جهانخوارانه شان به پیش می برند.

حاکمیت های که بوسیله اشغالگران از کنفرانس «بن» به بعد از ترکیب جنگ سالاران، جنایت کاران جنگی، شرارت پیشه گان وحشی، غاصبان، مافیای مواد مخدر تحمیل گردیده اند با تداوم جنایات پایان ناپذیر کشور را به خصوص برای شما مادران به دوزخ تمام عیار مبدل نموده اند .

قانون اساسی موجود که «کتابچه شیطان» ای بیش نمیباشد، در حالیکه در فصل حقوق و آزادی های شهروندان، اصول و موازین دموکراتیک مندرج در اعلامیه حقوق بشر را ریاکارانه جا بجا نموده است، بلادرنگ همه ای این نورم های دموکراتیک را به صفر ضرب زده و در یک ماده بعدی این «کتابچه شیطان» چنین صراحت وجود دارد که: «هیچ قانونی در مغایرت با شریعت اسلام قرار گرفته نمیتواند». شریعتی که شما زنان و مادران را جنس درجه دوم، ناقص عقل، ناقص دین، محکوم تعدد زوجات و محبوس چهار دیوار خانه، وسیله تولید و ادامه نسل، ابزار تعیش و زن باره گی، دست نگر و محتاج مردان، موجب سنگسار و . . . به حساب می آورد. همین است ماهیت زن ستیزانه و مرد سالارانه حاکمیت های اسلامی در جهان امروزی!؟

آنچه در این اواخر اشغالگران و مزدوران ارگ نشین بر زخم های خون چکان شما مادران چه بیرحمانه نمک پاشی نمودند، همانا مورد عفو!؟ قرار دادن گلبدین این دشمن آشتی ناپذیر مردم ما، قاتل سفّاک فرزندان، همسران و جگر گوشه های شما مادران داغدار و به غم نشسته میباشد که باری همین امریکایی ها بخاطر ردیابی اش میلیونها دلار جایزه گذاشته بود، از لیست سیاه جنایت کاران خارج و با قدم گذاشتن روی خونهای پاک هزاران هموطن کشته شده بوسیله این قصاب ساطور بدست و این تروریست حرفوی به جمع ار گ نشینان اجیر خویش اضافه نمودند.

این جنایتکار قرن که پنج دهه از عمر ننگین اش را با ارتکاب انواع جنایات سازمان یافته سپری نموده، بایستی در دادگاه جنایت جنگی مورد محاکمه قرار گرفته و محکوم به اشد مجازات می گردید، در عوض همراه با باند تبهکارش همراه با نقشه های از قبل تدارک دیده شده اربابان اش، کنون منتظر روز های بدتر از امروز باید بمانیم.

در اخیر در حالیکه برای همه شما مادران حماسه آفرین و گهربار آرزوی سلامتی، خرسندی و بهروزی مینمایم، آرزومندم تا با کوتاه شدن دستان ناپاک اشغالگران و مزدوران از سرنوشت شما روز واقعی مادر را در زندگی تان تجربه نمائید.

ح. «حریف»

۱۳ می ۲۰۱۷

 

 

  

 

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

www.esalat.org