چهارشنبه، ۱۶ اگست ۲۰۱۷     

  

 


غلام محى الدين (دستگير)

 

خردورزان، پيشكسوتان و قلم بدستان سايت وزين «اصالت» بالخاصه رفقاى عزيز و گرانقدر فضلى گرامى و «همت» گرامى!

 

يازدهمين سالروز پرافتخار سايت وزين «اصالت» را به گرداننده گان گرانقدر اين سايت و تمام اصالتداران كشور تبريك و تهنيت گفته پيروزى هاى بيشترى را در امر وظايف و مسؤوليت هاى بزرگى كه عهده دار هستيد آرزو مي كنم.

اگر از حاشيه روى خوددارى نمايم، آنچه كه سايت وزين «اصالت» بهترين مطالب آموزنده علمى، پژوهشى و افشاى چهره هاى زشت و پليد كشور را توام با حاميان ملى و بين المللى شان بدست نشر سپرده است مايه مباهات است من شخصاً بسيار مسايل را از طريق اين سايت آموختم، سپاس از شما رفقاى عزيز.

افزون بر آن اگر ويكيليكس و ادوارد اسنودن و سايرسايتهاى افشاگر چهره ددمنش امپرياليزم امريكا را به مثابه ژاندارم خون آشام بين المللى به معرفى گرفتند، سايت وزين و پر محتواى «اصالت» در كنار ساير نشرات چپی هاى روشنگر و عدالتخواه، چهره تبهكارانه و ضد انسانى امريكا را با اسناد و مدارك معتبر براى مردمان مظلوم و بى دفاع افغانستان و جهان آفتابى ساختند، حالا كه كشور محبوب ما افغانستان با گذشت هر روز نزديك است كه با تمام هست و بودش در حلقوم اشغالگران ددمنش فرو رود، ايجاب مينمايد كه تمام اصالتداران كشور دوباره زیر درفش واحد سرخ حزب شهیدان گلگون کفن و قهرمانان ما در ح.د.خ.ا. منسجم گردیده و به مبارزه دادخواهانه و عدالتخواهانه خویش ادامه دهند. همچنان تا زمانيكه شاخ و برگهاى ريخته شده اين حزب به تنه اصلى آن وصل نگردد و بيك حزب واحد نيرومند كشورى مبدل نگردد محال است كه مردم بخون نشسته و ستم كشيده كشور از چنبره غارتگران، چپاولگران و دهشت افگنان رهائي يابند.

بگذار «اصالت» در ميان اصالت داران كشور ما با انديشه هاى ناب مترقى و دادخواهانه اش چون آفتاب بدرخشد!

 

با عرض حرمت،

غلام محى الدين (دستگير) از كشور اتريش ١٥ اگست ٢٠١٧

 

 

 

  

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

www.esalat.org