رفقا، دوستان و هموطنان عزیز و گرامی،

درست ۱۲ سال قبل از امروز، بتاریخ ۱۳ اگست سال ۲۰۰۶، سایت «اصالت» به مناسبت دهمین سالروز جاودانگی زنده یاد ببرک کارمل بانی ح.د.خ.ا. و رهبر بزرگ زحمتکشان افغانستان به همت فرزندان اصیل و متعهد ح.د.خ.ا. گشایش یافته و به شخص ایشان اهداء شد.

«اصالت» نشرات خود را با تعداد محدودی همکاران قلمی آغاز کرد و اکنون به یکی از پُر بینینده ترین، محبوب ترین و با اعتبار ترین سایت های افغانی در داخل و خارج از کشور تبدیل شده است. قابل یادآوریست که با گذشت هر روز بر تعداد بازدید کننده ها و مخاطبان سایت «اصالت» در سراسر جهان و به خصوص در میهن عزیز ما افغانستان اضافه می شود. طی این مدت، از سایت «اصالت» بیشتر از یک میلیون و دو صد هزار بار بازدید شده است.

سایت «اصالت» طی دوازده سال فعالیت نشراتی اش توانسته است عقول و قلوب بیشترین بیننده گان درون مرزی و بیرون مرزی ما را تسخیر کند. بنا بر این، این موفقیت بزرگ را در قدم اول برای تمامی همکاران قلمی «اصالت» صمیمانه تبریک میگوییم چون این موفقیت بزرگ در نتیجه ی کار پُر ثمر تمام همکاران قلمی، دوستان و علاقمندان این سایت به دست آمده است که با ارسال مضامین، مقاله های علمی، اقتصادی، سیاسی، تاریخی، اجتماعی، ادبی و فرهنگی، باز نشر سخنرانیها و بیانیه های زنده یاد رفیق ببرک کارمل، اسناد حزبی، پلینوم ها، تصاویر، نوارهای ویدیویی، نظریات و پیشنهادات شان توانستند سایت «اصالت» را امروز به یک سایت با اعتبار و محبوب القلوب همه تبدیل کنند.

ما در حالیکه یک بار دیگر این موفقیت بزرگ را برای تمام همکاران قلمی، رفقا و دوستان عزیز و گرامی ما تبریک میگوییم، در این مرحله حساس تاریخی کشور مان، از تمام دانشمندان، پژوهشگران، تحلیلگران، روشنفکران، قلم بدستان، سیاستمداران و فرهنگیان کشور صمیمانه تقاضا می کنیم تا در غنی ساختن هرچه بیشتر این سایت سهم بگیرند و رسالت خود را در برابر مردم ستمدیده و زحمتکش افغانستان ادا کنند.

با استفاده از فرصت، لازم میدانیم که از همکاری های بی شایبه و صمیمانه ی تمام همکاران قلمی، رفقا و دوستان گرانمایه طی این مدت دوازده سال نشرات پُربار «اصالت» قلباً اظهار سپاس و امتنان بیکران کرده، برای همه ی آنها صحت، سلامتی، طول زیاد عمر و موفقیت های درخشان و روزافزون آرزو می کنیم.

 با درود های گرم،

هیئت رهبری «اصالت»،

ارگان نشراتی حزب دموکراتیک خلق افغانستان

 

۱۳ اگست ۲۰۱۸

 

 

 

 

 

توجه:

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

 

www.esalat.org