دوستان عزیز به سایت «اصالت» خوش آمدید !        «اگر زنده ماندن بقیمت تن دادن به پستی، گذشتن از حیثیت و آبرو و پا ماندن بالای عقاید سیاسی باشد، مرگ صد بار بر آن شرف دارد»           دوستان عزیز به سایت «اصالت» خوش آمدید !      دوستان عزیز به سایت «اصالت» خوش آمدید !          «اگر زنده ماندن بقیمت تن دادن به پستی، گذشتن از حیثیت و آبرو و پا ماندن بالای عقاید سیاسی باشد، مرگ صد بار بر آن شرف دارد» اگر تمام تاريکيهاي دنيا با هم جمع شوند روشنايي شمع کوچکي را نيز نميتوانند خاموش کنند     اگر تمام تاريکيهاي دنيا با هم جمع شوند روشنايي شمع کوچکي را نيز نميتوانند خاموش کنند  
 

 
 

ارگان نشراتی حزب دموکراتیکِ خلق افغانستان

اهداء به فرزند اصیل خلق افغانستان ببرک کارمل بانی ح.د.خ.ا. و رهبر زحمتکشان کشور

 
 

 

 

 

رفقای گرامی رهبری سایت وزین «اصالت»!

با وجود اوضاع ناگوار و پیچیده، و نارسایی ها در عموم زندگی افغانستان، و عقبنشینی سردار محمد داوود از اجرای وعده های "خطاب به مردم" و سیاست لجوجانه و خصمانه ی رژیم وی در برابر ح.د.خ.ا. ترور یک رهبر برجسته ی آن زنده یاد میر اکبر خیبر و به زندان افکندن دیگران و روبرو شدن عده ای به اعدام و زندگی رنج آور عموم زحمتکشان و توقف اجرات دگرگون سازی جامعه، زمینه ی را برای قیام اپریل ۱۹۷۸ فراهم ساخت.

در آغازین روز های قیام سلسله ی از اقدامات انحرافی – افراط گرایی و تخریبات درون حزبی پدید آمد. در سال های بعدی با وجود دشواری های گسترده ی افزایش یافته در نتیجه ی جنگ شعله ور سازی جنگ تحمیلی امپریالیستی، مداخلات، تخریبات ترور و اختناق و دهشت افکنی های آدم کشان حرفوی "جهادی" با آن هم رهبری اصولی شادروان ببرک کارمل تصامیم و رهنمود های دگرگون سازی وی توانست روند قیام را در راه سازنده ی خود نگهداری و به پیش برد. و دستاورد های ثمر بخش در زندگی زحمتکشان رو نما گردید.

اما دوباره زندگی حزبی و دولتی – ملکی و نظامی- با شیوه های کودتایی به حالت دردناک دیگری در آمد و به عقب گرایی به سمت لیبرال بورژوازی کشانیده و در سال ۱۹۹۲ به دامن تروریستان جهادی افکنده شد. دیری نگذشت که افغانستان زیر تسلط تروریستان "طالبی"، و القاعده قرار گرفت و وسیله ی برای اشغال نظامی امپریالیستی و بهره برداری منافع آن تحقق پذیرفت.

با تجلیل از این روز خجسته در تاریخچه مبارزات دشوار حزب دوران ساز ح.د.خ.ا. به شما رفقا کارمندان و قلمبدستان و هواداران سایت «اصالت» و توسط شما به تمام دانشمندان ترقّیخواه و وطن دوستان و مبارزان راه آزادی تبریک گفته به امیدواری پیروزی همه در مبارزه رهایی بخش ملی و دموکراتیک و اعمار جامعه آزاد مستقل متحد پیشرفته و عادلانه دور از ظلم و ستم و استثمار!

محمد طاهر نسیم،

 27 -4- 2014


 

 

 

 

 

 

 

     
 

«برای این که وحدت ملی و وطن پرستانه واقعاً استوار و خلل ناپذیر باشد به اساس و
  پایه مستحکم سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ضرورت است
». ببرک کارمل

 
     
     
 

رفقا، دوستان عزیز !  لطفاً نظرات، پیشنهادات، انتقادات، مقاله ها، نوشته ها، مضامین و مطالب علمی و تحلیلی خود را جهتِ نشر به ادرسهای پوست الکترونیکی سایت بفرستید:

admin@esalat.org

esalatadmin@hotmail.com

صاحب امتیاز و مدیر مسوول : انجنیر فضل الرحیم « همت »

کليه ی حقوق بر اساس قوانين کپی رايت  محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد.

Copyright©2006  Esalat