04-8-2010

 

 

اولتر از همه سلام های خویشرا حضور تمام کارکان محترم سایت «اصالت» تقدیم نموده و بعداً خواهشمندم این موضوع را در سایت خویش به نشر بسپارید. ٣ -٥-١٣٨٩

 

باز دختری دیگر از مرکز زیباک . . .

گزارش های رسیده احمد منیر راه یاب

باری دیگر دختری صنف هفتم بنام شگوفه که از خانوادۀ شا . . . اسماعلیان میباشد از جانب آقای عبدالخلیل مدیر اجرایه ولسوالی زیباک ولایت بدخشان در مشوره با آقای میراحمد شاه ذیغم ولسوال زیباک ولایت بدخشان به ولسوالی اشکاشم ولایت بدخشان برنامه ریزی شده تا در محکمه ولسوالی اشکاشم دختر حاضر به ازدواج با آقای ع. خلیل خان شود. جورآمد دختر با آقای ع. خلیل خان در حالیکه شخصی مذکور یک زن جوان هم دارد از یکسال قبل روی زبان ها بوده مردم ولسوالی اشکاشم و زیباک بوقت معین از موضوع آگاهی حاصل نموده اند و دختر را دوباره به ﭙدرش به جای اصلی شان انتقال دادند. نویسنده مینگارد، اهالی این ولسوالی ها این عمل را سوء استفاده از قدرت دولت مرد آقای "ذیغم" دانسته و خواهان ﭙیگیری به شکل قانونی اش گردیده اند.

با احترام،

کوهستان از شهر فیض آباد ولایت بدخشان

یادداشت «اصالت»:

همکاران ما با درنظرداشت مشکلات عینی و انکارناپذیری که در همچو موارد بدبختانه در کشورما از جانب زورمندان و مسوولان ملکی و نظامی دولت نامنهاد اسلامی و پوشالی کابل در مرکز و ولایات کشور وجود دارد نامۀ رسیده به ادارۀ سایت را به منظور انعکاس مشکلات و دردهای مردم مظلوم و زحمتکش کشور با کمال امانت داری بدون کم و زیاد به دست نشر سپرده، و در عین حال تصریح میدارند که هیچگونه مسوولیتی را در رابطه به محتوای نامه و صحت و ثقم آن به عهده نمیگیرند. نام و ادرس نامۀ برقی فرستندۀ پیش همکاران ما محفوظ میباشد.

 

 

 *   *    *

 

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

www.esalat.org