امین الله مفکر امینی

 

پیام تبریکی سال نو ۱۳۹۵ خورشیدی

 فـراررسیدن سال نو ۱۳۹۵ خورشیدی را برای شما رسالتمندان سایت پرمحتوای «اصـالت»، مسئولین و گرداننده گان و همه سایت های انترنتی چپ مترقی در داخـــل و خارج میهن عزیزم و به کافه ای مردمان واقعاً متدین و صدیق میهن هر جاییـکه سکونت دارند و همچنان به تمام برادران و خواهران محل سکونت فعلی  مــــن از صمیم قلب تبریک میگویم. حلول سال نو را، یک پیامد برای صــلح و صفــا و برادری و برابری همه اقوام و ملیت مختلف ساکن در میهن عــزیزم از خـداوند متعال استدعا میدارم.

همچنان به روح پاک شهیدانی که در راه خد مت گذاری و دفاع از نوامیس مـــردم و میهن در جبهات داغ نبرد علیه دشمنان مردم و میهن به شهادت رسیده اند از خداوند متعال استدعا میدارم تا بهشت بریــن جایگاه شـان  باشد .

علاوتاً، در این سال نو ۱۳۹۵ خورشیدی، آرزومندم تا وحـــــدت عام و تام بین تمام دسته های تشکیلاتی چپ مترقی و همه ای وطنپرستان که بخاطر تامین حقوق همگانی مردمان شرافتمند میهن عزیز ما و بخاطر ایجاد یک حکومت واقعاً ملـی و دموکراتیک متکی بر اصل زرین برادری و برابری، در تلاش اند، جامـــه ای عمل بپوشد تا همه ساکنین  وطن عزیزما، هر جاییکه اند همه با یک روحیه ای کاملا انسانی و شریفانه و همه بحیث برادر و خواهر در فضای کاملا صلح و صفا بسر بریم.

 

 ۱۹ مارچ ۲۰۱۶

 

 

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

www.esalat.org