Sep 12, 2012 13:25

 

پیام تبریک رفیق سید داوود مصباح

 

 

ششمین سال نشریات سایت وزین «اصالت» را به رفیق رزمنده انجنیر همت عزیز و سایر همکاران شان و همه رفقای حزب دموکراتیک خلق فغانستان تبریک عرض می کنم.

رفیق "همت" عزیز واقعاً تلاش و پیگیری شما در پخش اندیشه های جاویدان حزب دموکراتیک خلق افغانستان قابل قدر و ستایش است. هر روزی که از  نشریات این سایت می گذرد به غنامندی آن از مقالات و اندیشه های رفقا می افزاید. شما نام و افتخارات این حزب قهرمانان و شهدای راه آزادی و دموکراسی توده ای را زنده نگه می دارید، درود بر شما!

با باز نمودن سایت «اصالت» چهره تابناک رهبر انقلابی ما زنده یاد "کارمل" یاد و خاطره ای جاویدان مبارزات، کار و پیکار حزب دموکراتیک خلق افغانستان را زنده می نماید.

تاریخ معاصر جهان این حزب را بحیث حزب دموکراتیک، مترقی، پیش آهنگ افغانستان به ثبت رسانیده و این حزب وارث جنبش مترقی کشور است و نزد احزاب برادر رسمیت دارد، پس چرا با افتخار و سربلندی در پیرامون آن تجمع نکنیم و – مبارزات خود مان را تشدید ننمائیم؟!

رفقای ما در داخل میهن باید متوجه این موضوع شده با شند که پراگندگی و تجمع در سازمان ها ی کوچک به نفع ما نیست و نه اعتبار بین المللی و نه در احزاب برادر قابل پذیرش است و نه سابقه تاریخی دارد. پس چرا از اعتبار بین المللی خود یعنی خانه مشترک ما حزب دموکراتیک خلق افغانستان کار نگیریم؟

سر انجام پیوستن به حزب د.خ.ا. یگانه راه و مجرا می باشد و نه باید دیر شود. به امید روزی که همه با هم در سنگر راستین و یگانه ای خود بپیوندیم.

با درود گرم،

سید داوود مصباح

 

 

 

  

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

www.esalat.org