یکشنبه، ۲  جون ۲۰۱۳

تقبیح تجاوزات پاکستان

ماه می ۲۰۱۳

 نزدیک به چهار دهه است که پاکستان به جنگ اعلام نا شده علیه افغانستان ادامه میدهد و اکنون کار بجایی رسیده که نظامیان آنکشور درین طرف خط تحمیلی و استعماری دیورند و در ولسوالیهای ولایات ننگرهار و کنرها، نظامیان آنکشور مستقر گردیده و مصروف ساختن تاسیسات میباشند و پلان دارند تا در راستای اهداف ستراتیژیک آنکشور بخاطر تضعیف مداوم افغانستان، شرارت پیشگان "طالب" و "القاعده" را درین نقاط جابجا و آشوب گسترده را در مجموع در افغانستان دامن بزنند.

سازش و کرنش در برابر رژیم اسلام آباد، فقدان پالیسی ملی و دیپلوماسی ناکام کابل طی بیشتر از دهسال گذشته، زمینه ساز توسعه این فعالیت ها و تجاوزات است.

در تمام این مدت بر خورد دو گانه امریکا و جانبداری انگلیس از رژیم اسلام آباد مشوق گستاخی و تجاوز پاکستان بر حریم جغرافیایی افغانستان بوده است .

شورای افغانان مقیم دنمارک در حالیکه تجاوزو مداخله پاکستان به افغانستان را بشدت محکوم نموده، همزمان با آن سیاستهای مزورانه و دو پهلوی زمامداران کابل و حامیانش را جدأ تقبیع مینماید.

در قبال این تجاوزات، شجاعت سربازان افغان در دفاع از تمامیت ارضی کشور با وصف عدم موجودیت سوق و اداره سالم و تجهیز لازم قابل ستایش است.

تبارز روحیه عالی وطندوسی مردم در مجموع کشور نشان داد که ملت لایتجزای افغان اعم از اقوام و ساکنان ولایات مختلف در برابر دشمن تاریخی و ملی شان مشترک میباشند.

شورای افغانان مقیم دنمارک هموطنان عزیز را در داخل و خارج کشور مخاطب ساخته و خاطر نشان میدارد که:

تجاوز پاکستان، دسایس ایران، برخورد پرابهام و دو گانه ایالات متحده و شرکا، نیرنگ و جانبداری انگلیس از پاکستان، سونامی بنیادگرای اسلامی و فقدان دولت مشروع و وفادار به منافع ملی، سوال هست و بود افغانستان را قبل از هر وقت دیگر مطرح می سازد .

اساسی ترین راه مقابله با این خطرات، اتحاد و همبستگی مردم میباشد که باید بخاطر وطن و منافع ملی دایره تفاهم و تقرب ملی را توسعه و بر وحدت ملی [که حفظ و تداوم افغانستان در گرو آن است] اتکآ و در برابر دشمنان تاریخی و ملی افغانستان، صدای متحدانه مادر وطن را رساتر گردانند.

        با احترام،

  شورای افغانان مقیم دنمارک         

 

 

  

    

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

www.esalat.org