پنجشنبه، ۱ مارچ ۲۰۱۲

دوستان گرامی مسئوولین محترم سایتهای آزادی و «اصالت»! *

 

با تقدیم سلام و احترام امیدوارم که با فامیلهای تان صحتمند باشید.

من در طول دو روز ایملها از شما دوستان گرامی و یک ایمل دیگر بنام مستعار دریافتم (سرقت انترنتی، بايد سرقت های انترنتی را متوقف سازيم) و (دا بله خوشحالی، دزد هم خدا میگوید صاحب کاروان هم . . . ).

در حالیکه در وفوع این مطلب غلط فهمی صورت گرفته، اصلاً جریان موضوع از این قرار میباشد: محترم حریف (حریف) که دوست و رفیق من میباشد نسبت اینکه امکانات کافی از طریق کمپیوتر در تحریر به لسان دری ندارد، برایم تیلفونی اطلاع داد که:

(من مطلبی درباره روز جهانی زن (هشتم مارچ) نوشته نموده ام و آن بکمک محترم فیضی صاحب در سایت سپیده دم و در سایت آزادی به نشر رسیده است. اگر مرا کمک نمائید آن مقاله مرا از آن سایتها اخذ نموده و با یک قطعه عکس یادگاری که برایت ارسال می نمایم، آنرا با مقاله من اضافه نموده به سایر سایت های انترنتی جهت نشر ارسال دارید.) من طبق خواهش دوست گرامی خود، مقاله تحریر شده شان را جهت نشر به سایتهای مورد نظر ازجمله سایت «اصالت» ارسال داشتم. لذا اگر هدف محترم مسوول سایت آزادی سرقت انترنتی باشد در زمینه من گنهگارم. لذا از شما محترم مسوول سایت آزادی خواهش مینمایم که با بزرگواری اگر عمل کمک کردن من را به دوست و رفیقم سرقت تلقی مینمائید مرا ببخشید.

با احترام

دوست و رفیق شما،

عبدالواسع غفاری

*   *   *

نجیب روشن با نشر سیاه مشق های خود هربار پیوند آنرا به مسوولین سایتهای انترنیتی و تعدادی از کادرهای سابق حزب و یک تعداد دیگر ناخواسته ارسال میدارد و چون صفحه ی انترنیتی مبتذل وی مخاطب ندارد بناً تعدادی را بدینگونه جبراً وادار به مطالعه میکند. در علم روانشناسی و پیداگوژی به این میگویند "شرطی" ساختن مخاطبان! بدینسان، وی با ارسال پیوندِ مطلبی که در صفحه ی انترنیتی اش به نشر می رساند می خواهد از دیگران زمانت گیرد تا در صورتی نشر همان مطلب هرگاه نویسنده مستقیماً خودش و یا هم غیر مستقیم از طریق دوستانش مانند عبدالواسع غفاری به سایت های دیگر ارسال میدارد، مسوولان سایت های انترنیتی حسب هدایت نجیب جان روشن(!) باید منبع اول یعنی صفحه ی مبتذل انترنیتی وی را در پایان همان مطلب تذکر دهند در غیر آن مرتکب سرقت انترنیتی شده اند! واقعاً که این آدم بیچاره مریض روانیست!!! جالب اینست که دکتور عبدالله نایبی چگونه فریب این دلقک را خورده بود و وی را به شکل فوق العاده عضو شورای مرکزی نهضت آینده ساخته بود!!! خوشبختانه که بعد از مدتی وی را دوباره از نهضت اخراج ساختند.

    نجیب روشن از ارسال ایمیل های ناخواسته به ادرس «اصالت» اجتناب ورزد!!!

 

 

 

برای بزرگنمائی لُطفاً روی تصویر کلیک نمایید.

 

 

  *  یادداشت «اصالت»:

ادارۀ «اصالت» صرف اقدام به نشر بخش اساسی و اصلی نبشتۀ محترم عبدالواسع غفاری که به اصل موضوع اتهام سرقت انترنیتی از جانب عنصر بدنام بنام نجیب روشن ارتباط داشت، بسنده نمود.

 

 

 

اصالت» در قبال مطالب منتشره در دیدگاه ها هيچ مسووليتي ندارد و با احترام به آزادي بیان و دموکراسي نميخواهد سانسور نمايد و دست رد به سينه نويسنده گان بزند)