"آیا کسی به این اعتقاد دارد که سخنان امروز ترامپ و یا سخنرانی دیگری او در موارد مختلف از جانب خودش تهیه شده باشد؟

ترامپ یک عروسک ساختگی بیش نیست، متن نوشته های او توسط (مجتمع صنعتی – نظامی) تهیه میگردد.

بسیار دشوار است که تصور نماییم که ملت ما تا چه درجه سقوط نموده است، زمانیکه رییس جمهوری ما در مورد نابودی و امحای کامل یک کشو ر ۲۴ میلیونی درتالار ملل متحد سخن میگوید،و سازمان ملل متحد از این توحش استقبال نموده و به آن کف میزنند.

"ملت ما باید همه شرمنده و خجل باشیم که تا این در جه سقوط نموده ایم."

(تام فیلی)

امروز سه شنبه ۱۹ سیپتمبر ۲۰۱۷ کشور های های عضو سازمان ملل متحد برای شرکت در ۷۲ مین مجمعه عمومی آن سازمان در نیویارک، که تا ۲۹ سیپتمبر ادامه خواهد داشت گرد هم آمده اند.

رییس جمهور امریکا طی سخنرانی در تالار ملل متحد در اولین روز اجلاس این گردهمایی گفت: "ایالات متحده امریکا گزینه دیگری جز امحای کامل کوریای شمالی ندارد."

ترامپ از اقدامات بیشتری و جدی علیه کشور های: وینزوئیلا، کوریای شمالی، کوبا و ایران، سخن گفته کشور های مذکور را تهدید نمود.

ترامپ گفت: "دیکتاتوری سوسیالیستی در وینزوئلا تحت رهبری نیکلاس مادورو چطور یک کشور ثروتمند مانند وینزوئلا را، مانند دیگر کشور های سوسیالیستی و یا کمونیستی که کشور های شان را ویران کرده، ویران می نماید."

او اضافه نمود که ایالات متحده امریکا اقدامات جدی تری را اتخاذ نموده است در صورتی که دولت مادوورد امیال خویش را بالای مردم آنکشور بیش از این تحمیل نماید، و افزون بر آن قرار است که امریکا اقدامات جدی تری دیگری بر علیه آن روی دست بگیرد."

دونالد ترامپ در تهدید جداگانه ایران را بمثابه یک دولت "یاغی" توصیف نموده و تهدید خویش را برای پس گرفتن و یا لغو توافقات هستوی بین المللی (بر جام) با آن کشور تکرار نمود.

مگر قوی ترین کلمات تهدید آمیز ترامپ بر علیه جمهور خلق کوریا و رهبر آن کشور، کیم جونگ یونگ، بود، و او را: "مرد راکت پران که ماموریت انتحاری را برای خودش انتخاب نموده" خواند.

دونالد ترامپ قول داده و تاکید نمود که هرگاه کوریای شمالی ایالات متحده امریکا و متحدین آنرا تهدید، و به تهدیدات خویش ادامه دهد کوریای شمالی را کاملاً نابود، و محو خواهد نمود.

نماینده جمهوری خلق کوریای شمالی زمانی که دونالد ترامپ سخنرانی خویش را آغاز نمود، ایشان به رسم احتجاج تالار مجمع عمومی ملل را ترک نمود.

به واقعیت که امپریالیسم جهانی ایالات متحده امریکا جهان را در لبه پرتگاه نابودی قرار داده، و در تالار که ترامپ به گفته مورخین و دانشمندان بزرگ امریکایی: مانند: نوام چامکسی، ویلیم بلم، و دیگران یاغی ترین دولت و خطر بزرگ برای صلح جهانی است، این طور ملت ها و کشور ها و رهبران آنرا تهدید و توهین می نماید، در این نشست سردمداران نظام سرمایه و سرمایه داری و نوکران امپریالیسم، به یقین نماینده دولت دست نشانده کابل در آن کف زده، و این رسوایی تاریخی را در تاریخ بشریت و در قرن ۲۱ تماشا می نمایند.

یکبار دیگر تبصره (تام فیلی) ژورنالیست برجسته امریکایی و گرداننده سایت خبری تحلیلی برجسته و مشهور در سراسر جهان (انفورمیشن کلیرنگ هوس) در امریکا را جا دارد که دوباره نقل نمایم، و او می گوید :

"آیا کسی به این اعتقاد دارد که سخنان امروز ترامپ و یا سخنرانی دیگری او در موارد مختلف از جانب خودش تهیه شده باشد؟

ترامپ یک عروسک ساختگی است که متن نوشته های او توسط (مجتمع صنعتی – نظامی) تهیه میگردد.

بسیار دشوار است که تصور نماییم که ملت ما تا چه درجه سقوط نموده است، زمانیکه رییس جمهوری ما در مورد نابودی و امحای کامل یک کشو ر ۲۴ میلیونی در تالار ملل متحد سخن می گوید، و سازمان ملل متحد از این توحش استقبال نموده و به آن کف میزنند.

ملت ما باید همه شرمنده و خجل باشیم که تا این درجه سقوط نموده ایم"

ترامپ در یک ضیافتی نهار روز قبل دوشنبه ۱۸ سیپتامبر از آنعده دولت های دست نشانده پیرو سیاست های "نیو لیبرالی" امپریالیسم امریکا مانند: میشل تیمور رییس جمهور برازیل، خوان مانویل سنتوش رییس جمهور کلمبیا،(وارلا) رییس جمهور پانامه، و معاون رییس جمهور ارجنتاین بصورت جداگانه در غیابت نماینده ویزوئلا دعوت نموده بود، از حمایت آنها از سیاست های ایالات متحده امریکا در قبال ویزوئلا در سخنرانی امروز خویش ابراز قدردانی نمود.

تحلیگران می گویند که علی الرغم تهدید های قبلی دونالد ترامپ، در این نشست جداگانه که با عده کشور های نوکر منش امریکا با ترامپ داشتند، آن تهدیدات قبلی گزینه های نظامی بر علیه آنکشور به دلیل بسیج سراسری مردم ویزوئلا در برابر تجاوز احتمالی امریکا، و حمایت بین المللی از دولت مادورو، مورد بحث نبود.

میشل تیمور رییس جمهور برازیل، شخص بغایت ارتجاعی و ضد بشر و ضد زحمتکشان و کارگران آن کشور که سال قبل به کمک دست نا مریی امپریالیسم امریکا بعد از توطیه کودتای علیه خانم انقلابی (دیلما روسف) از حزب کار برازیل، از طریق پارلمان آن کشور به قدرت رسید، و همین اکنون بحران بزرگ در آن کشور جریان دارد، و خود تیمور متهم به فساد و خیانت است، و مشروعیت ندارد، در مجمع سازمان ملل سخن رانی نموده و به دستور اربابش دولت وینزوئلا را به "تخطی از حقوق بشر" متهم نمود.

تیمور رییس جمهور برازیل با بی شرمی و وقاحت مانند اربابش دونالد ترامپ که دولت های سوسیالیستی و حاکمیت های مردمی را "دیکتاتوری" خوانده، و از دولت های ضد بشری طالبی، داعشی تروریستی مانند که در افغانستان است به قیمت خون هزاران فرزند امریکایی، و مصرف تریلیون ها دالر دفاع می نماید، در سخنرانی خویش از تریبیون ملل متحد گفت :

"در امریکای جنوبی بدیل دیگری بجز از دموکراسی وجود ندارد."

بسیار جالب است رفقا! که جهان به کدام طرف میرود، و امپریالیسم جهانی بشریت را به کدام سو دارد سوق میدهد. تریبیون سازمان ملل جای چه انسانهای فاشیست و جنایتکار شده است؟

این سخنان را از زبان شخصی می شنویم که خودش مانند ترامپ یک سرمایه دار وحشتناک، ضد زن است، و هیچ زنی گفته میشود در کابینه او وجود ندارد و گفته میشود که فوق العاده نژاد پرست است.

و بر مبنای سازمان نظر سنجی (ام – دی – ای) میزان محبوبیت فعلی میشل تیمور همین اکنون به (۳،۴) در صد کاهش یافته، یعنی از کل جمعیت آن کشور سه اعشاریه چهار فیصد از او طرفداری می نماید. و این یک احصایه گیری محافظه کارانه است و امکان آن میرود که خیلی ها کم هم باشد. همان طوری که میزان محبوبیت کانگره امریکا نزد مردم آنکشور در زمان اوباما کمتر از ۸ فیصد تخمین زده میشد. چه فکر می نمایید که همین اکنون تا چه میزان سقوط نموده باشد؟

دوستان و رفقای چپ واقعی، کشور ما و جهان! این وضعیتی است که بشریت در برابر آن قرار دارد!

عده ی ما به امپریالیسم اشغال گر در کشور مان چشم دوخته ایم، که امریکا برای ما دموکراسی آورده و از ما حمایت می نماید، و حتی من میشنوم که بعض دوستان می گویند که غرب حال متوجه شده که در عوض مجاهدین دارد چپی ها را میاورد؟

این مسخره و خنده آور نیست؟ امپریالیسم امریکا حتی دولت های "پوپولیستی" را در امریکای لاتین و سایر نقاط جهان، مانند کوریای شمالی نمیتواند تحمل نماید، و آنکشور ها و ملت آنرا تهدید به نابودی می نمایند.

سوسیالیسم و کشور های سوسیالیستی را "دیکتاتوری" می نامند.

از نظر این رفیق کوچک شما در کشور های مان گزینه دیگری جز مقاومت و بسیج سیاسی مان بدور سازمانها و احزاب مترقی و نهاد های ملی ضد امپریالیستی – ضد استعماری نداریم. درست است که شرایط نهایت ویرانگر و خطرناک را امپریالیسم در جهان، و از جمله کشور ما با تحمیل یک گروه قرون اوسطی جهادی، جهاد ضد بشری سرمایه گذاری شده بیش از ۴ دهه قبل بالای ملت ما، و کشور های دیگر تحمیل نموده، مگر همزمان به آن پوتنشیل عظیم توده ای انقلابی در برابر نیرو های ضد بشری تحمیل شده از طرف استعمار بر گرده ملت ما نیز وجود دارد.

تمام انقلاب های دوران ساز در تاریخ بشری در زمان بحرانهای بزرگ نظام سرمایه داری بوقوع پیوسته است، از زمان پیروزی انقلاب کبیر اکتوبر، انقلاب در چین، ویتنام، کوبا . . . و آغاز رهایی کشور های امریکای لاتین از زیر دیکتاتوری های فاشیستی تحت حمایت امریکا، از دهه های اخیر قرن ۲۰، از جمله انقلاب در وینزوئلا در سال ۱۹۹۹، به رهبری فقید هوگو چاویز به پیروزی رسید، زمانی بود که امپریالیسم وارد بحران های ساختاری بعد از ۲۹۷۳ گردیده، و امپریالیسم بعد از فروپاشی شوروی متوجه جهان گشایی و تسلط خویش بر سایر نقاط جهان از جمله شوروی سابق، اروپای شرقی، شرق میانه. . . میشود.

خواب رویایی امپریالیسم برای سلطه بر جهان برایش به کابوس تبدیل شده مگر نمی پذیرد، زیرا امپریالیسم به فیل بد اخلاق دو سره و دیوانه تبدیل شده، و دیگر قدرت سرمایه مالی و سیاست های ناشی از آن (نیولیبرالیسم) دارد دیوانه وار از طریق قدرت نظامی، و پایگاه های خویش در حفظ سلطه، و حفظ نظام است، مگر غیر ممکن است، دیگر جهان یک قطبی که خواب آنرا امپراتوری می دید به کابوس برایش تبدیل گردیده است.

زنده باد مقاومت مدنی خلق های جهان در برابر سلطه امپریالیسم جهانی!

زنده باد سوسیالیسم!

یا بربریت و یا سوسیالیسم! گزینه بشریت بدون چون و چرا عدالت اجتماعی و سوسیالیسم است.

منبع تصویر: انفور میشن کلیرنگ هاوس.

گزارش با استفاده از رسانه های ضد امپریالیستی و ضد استعماری تهیه گردیده.

ر. ا.

 

 

 

 

 

 

 

توجه:

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

 

www.esalat.org