امین الله مفکر امینی  

 

به پیشواز نهمین سالروز نشراتی سایت پر محتوای «اصالت»

 

باینوسیله از صمیم قلب، نهمین سالروز سایت پر محتوای «اصــــالت» را که بــه نام زنده یاد رهبر با خرد حزب محبوب ما رفیق گران ارج و صدیق میهن، ببرک کارمل عزیز، اهدا شده، بدوا برفیق محترم انجنیر فضل الرحیم «همت» صاحب امتیاز سایت «اصالت» و ثانیا بـه رفیق گرامی و وفادار بآرمــــانهای والای انقلاب ثور ۱۳۵۷  و مرحله نوین و تکاملی آن ۶ جدی ۱۳۵۸ به رفیق عبدالقدیر (فضلی) گرداننده و مسئول نشرات سایت و هکذا به تمام دست اندرکاران، علاقمندان و هـمکاران قلمی شان و آخرالامر بآنعده از رفقای رزمنده و دوستانی که قبلا سابقه ای همکاریها با ایـن ســـایت داشته بـودند، تبریـک میگویم.

البته قابل تذکر است که سایت از بدو تاسیس اش تا حـال کـــــه وارد نهمین سالروز نشراتی خود گردید با همت و پشتکار رفیق (فضـلی) عزیز و بـه همکاریهای سایــــر دست اندر کاران و علاقمندان سایت و نویسنده گان و شاعران و غیره محتر میــــن خدمات ارزنده ای انترنتی را انجام داده و نـظر به شرایط و احوال فعلی در کشور و همچنان دیدگاه ها به پس منظر و بعد منظر فعالیت های حزب محبوب ما و اهداف و کارنامه ها و دستاورد های انقلاب ثور ۱۳۵۷ و مرحله تکاملی آن یعنی ۶ جدی ۱۳۵۸ و جریانات بعدی تا زمان سقوط حزب و دولت جمهوری دموکراتیک افغانستان، مطالبی سودمند و پر ارزش انعکاس داده شده است. تقسیم بندی سـایت به بخش های مختلف، تا اندازه ای زیاد، جوابگوی نیاز علاقمندان و همکاران و بــه ترتیب بیننده گان سایت در داخل و خارج کشور بوده است.

سایت پرمحتوای «اصالت»، همچنان از لحاظ تعداد بیننده گان و علاقمندان آن که از بدو ایجاد سایت از یک رقم چند هزار نفری تا اینحال به یک رقم بیشتر از یکنیم میلیون نفری میرسد، درخور اهمیت بوده و فعالیت های آن مورد پسنـد و قبول بیننده گان چه در داخل میهن عزیزم و چه خارج از آن قرار گرفته است.

در فاصله بین هشتمین سالروز سایت و اولین روز نهمین سالروز آن در صــفحه ای انترنتی سایت تغییراتی رونما گردیده است. خصوصا در بـــخش کتابخانهء سایت و هم چنان ایجاد لینک جدید «پرچم» برای مقاله های منتشره در جریدۀ تابناک "پرچم". به همین طور بخش البوم و تصاویر زنده یاد رفیق ببرک کارمل، بخش مهم و پـــــر ارزشی میباشد که یاد خاطره های زمان حاکمیت حزب محبوب ما را به رهــــــبری رهبران با خرد آن در راس زنده یاد رفیق ببرک کارمل منعکس میسازد و این فوتو ها که بعضا با تشریحات مفصل و بعضا مختصر، مزین میباشـد یاد آن روزهای پیشین و پر خاطره را در اذهان دوستان ما، هم میهنان شرافتمنـــد ما و خصوصا رفقـــای مبارز حزب محبوبم، یکبار دیگر زنده میسازد. و همچنان به تعداد همکاران قلمی آن، به خصوص از داخل کشور از قشر جوان، افزوده شده است. بازنشر بعضی از شماره های روزنامه ی وزین «حقیقت انقلاب ثور» و تصاویر آن در شبکه ی اجتماعی فیسبوک و سایت انترنیتی «اصالت» یکی از فعالیت های ارزشمند دیگر سایت وزین «اصالت» میباشد که مورد استقبال زیاد مخاطبان آن قرار گرفته است.

در خاتمه با یک تذکر مختصر اینکه موفقیت های سایت «اصالت» را با مسـئولیــن و دست اندرکاران شان و همه ای قلم بدستان و همکاران گرامی یعنی نویسنده گــــانشان، آرزو میبرم.

امین الله مفکر امینی از ایالت منی سوتای آمریکا

2015-13-08

 

 

   

توجه:

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

 

www.esalat.org