August 16, 2012 18:14

 
امین الله مفکر امینی

 

 عید شما مومنان و مسلمین میهن عزیزم مبارک باد!

 

به دست اندر کاران سایت پر محتوا و مردمی «اصالت» !

 پیش از اینکه مختصری در مورد تجلیل از این روز خجسته ای عید سعید فطر اظهار نظر کنم از صمیم قلب آنرا به همه وطنداران با دیانت و با تقوای میهنم تبریک میگویم و از خداوند متعال استدعا میدارم تا روزه و نمازها و عبادات آن هم میهنان شرافتمندم را بدربارش قــبول فرماید که آنها چون مومنان واقعی نه تنها صرف از خوردن و نوشیدن در این ماه اباء ورزیدند، بلکه به تزکیه نفس و اخلاق باطنیشان نیز توصل ورزیدند و امروز در این روز عید مبارک ثمرات آنرا می بییند که چطور با آموختــن صبر و شکیبایی و حوصله مندی در راه اطاعت به درگاه خداوند (ج) عمل نمودند.

 ولی چقدر خوب بود که تجلیل این ایام خُجسته ای عید در شرایطی صورت میگرفت که در وطن، بفکر و دیده و دل هیچ یک از هموطن شرافتمند ما، آثار غم و اندوه دیده نمیشد و ما بحیث مردمان آزاد یــــــک خطهء قهرمان و دارای حاکمیت ملی بمفهوم واقعی آن میبودیم. عده ای با گذشتاندن ماه مبارک رمضان بدون غور بفلسفهء عالی و انسانی این ماه مبارک، صرفا از خوردن و نوشیـدن، فرض خداوندی گفته اباء ورزیدند و عده ای با درک واقعیت از فلسفه این ماه، به تزکیه نفس خود ها و توصل به اخلاق خوب اجتماعی از یکطرف و از طرف دیگر زنده نگهداشتن حس ملی و وطنپرستی در خود ها، عمل انسانی و وجیبه ایمانی و دینی حقیقی شانرا نیز انجام دادند که البته مفهوم درست و حقــیقی روزه هم در همیــن نقاط نظر نهفته بوده است والا خداوند کریم و رحیم احتیاج به روزه و نماز بنده گانش نداشته است.

 بعضی ها برعکس که روزه را صرفا حرکت فزیکی نخوردن و نه نوشیدن دانسته بودند، با همیــــــن شیوه ها عمل کردند ولی عمده تر از اینها کسانی دیگری هم بودند که قطع نظر از سجایای روزه ایــن ماه مبارک به بهانه های بازهم دین و حمایه از دین بر ضد دین عمل کردند، خاصتا به قتل و کشتـــار مادران و زنان میهن عزیزم عمل کردند. سنگسار ها کردند، بینی ها بریدند. عصمت دری ها کردند به قتل طفلکان بیگناه و معصوم پرداختند، آدم ربایی ها کردند. اینها کسانی بودند و خواهند بود کـــــه فضیلت اینماه مبارک را در این چیزها جستند که این چنین آدم ها نه تنها منفور مسلمانان وطن محبوب ما گردیدند بلکه منفور تمام جوامع اسلامی و نوع بشر در سراسر جهان انسانیت هم شدند.

 بهر ترتیب چیزیکه واقعیتها است مردم نجیب میهنم به چشم دیده و می بینند. من آرزوی این دارم بحیث فردی از میهن شرافتمندم و با اتحاد نظر با جمله مومنین و مسلمانان واقعی، وطنپرستان واقعی میهـــن و مبارزینی راه حق و عدالت و حافظ استقلال و حاکمیت ملی ما، که روزی در وطن فرا رسد کــــــه به یقین خواهد رسید که همه با یک خلوص نیت به تجلیل از ایام خجسه عید، با آزادی های واقعی، و داشتن حاکمیت ملی، از آن تجلیل بعمل آوریم.

 

 

  

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

www.esalat.org