پیام همدردی*

 

بمناسبت وفات نا بهنگام رفیق نصیر احمد صدیقی عضو شورای مرکزی و هیات رییسه شورای اروپایی حزب مردم افغانستان.

با تاسف عمیق و تالم فراوان، با دریغ و درد خبر مرگ نا بهنگام رفیق نصیر احمد صدیقی رفقا را به اندوه نشاند. بدین مناسبت مرگ نا بهنگام رفیق نصیر احمد صدیقی کادر برجسته حزب مردم افغانستان را به همه رفقا، اعضای حزب مردم افغانستان، به هواداران ترقی و سعادت کشور، دوستان و بویژه اعضای خانواده محترم و بخصوص داکتر نثار احمد صدیقی و باقی بازماندگان مرحومی تسلیت میگوییم.

شورای حزبی ایالت شلز ویک الشتین مرگ رفیق صدیقی را برای حزب مردم و جنبش چپ و دموکراتیک افغانستان ضایعه بزرگ و جبران نا پذیر دانسته و نامش را گرامی میدارد.

رفیق نصیر احمد صدیقی مبارز خستگی نا پذیر و انسان فرهیخته ملهم از اندیشه ها و معنویات بلند وطنپرستانه و افکار ترقی خواهانه و عشق بوطن، راه مبارزه را بخاطر آزادی، دموکراسی، عدالت اجتماعی، و شگوفایی، با تمام نیروی پر توان فکری و عملی و خستگی ناپذیری در پیش گرفته بود و تا پای جان قلبش به خاطر آن می تپید.

شادروان نصیر احمد صدیقی انسان با صفا و صمیمی، دلسوز و مهربان سر شار از روح انساندوستی و مبارز سر سپرده حزب مردم افغانستان بود.

بمناسبت این وفات درد ناک شورای حزبی شلز ویک الشتین، اندوه فراوان و همدردی عمیق خود را ابراز داشته برای خانواده محترم ایشان و رفقای گرامی تسلیت گفته روانش را شاد میخواهیم.

روحش شاد و نامش جاویدان.

شورای حزبی ایالت شلز ویک الشتین آلمان

 

* ارسالیی رفیق عبدالوکیل کوچی

 

 

 

 

توجه:

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

 

www.esalat.org