یکشنبه، ۲۸ نوامبر ۲۰۱۰

 

پیام تسلیت

 

 با ابراز تأسف، اندوه و درد فراوان اطلاع حاصل نمودیم که محترم محمد یوسف غروال، برادر رفیق محترم نبی «غروال»، سابق مدیر عمومی در انحصارات، بالاثر بیماریی که عاید حالش بود روز سه شنبه، ۲۳ نوامبر ۲۰۱۰، در شهر کابل وفات یافت و در حظیرۀ آبایی شان در شهر کابل به خاک سپرده شد. مراسم فاتحه و عزاداری در شهر کابل برگزار گردید.

 زنده یاد محمد یوسف «غروال» شخصیتِ واقعی، ملی و وطنپرستی بود که  سال های زیادی از عمر پُربار و عزیز خودرا مصدر خدمت برای مردم خویش در دستگاه اداری دولت وقف و سپری نمود. وی به مثابۀ انسان آگاه، متواضع و مردم دوست سالهای شیرین عمر خودرا وقف خدمت به کشور و مردم خود نمود. زنده یاد یوسف غروال از خود فرزندان خوب و صالح به جا ماند. پسر ارشد مرحومی انجنیر و فرزند دوم به صفت استاد و رئیس فاکولتۀ ژورنالیزم ایفای وظیفه مینماید. هکذا دو دختر زنده یاد یوسف غروال به صفت داکتر و دو دختر دیگر مرحومی به حیث معلم مصدر خدمت به اولاد وطن میباشند.

بدینوسیله، دست اندرکاران «اصالت» مراتب تسلیت و همدردی و تأثرات عمیق خویش را به  خانوادۀ مرحومی، رفیق محترم نبی غروال برادر زنده یاد یوسف غروال و اعضای فامیل محترم شان و جمعی از دوستان و بازمانده گان شان ابراز داشته، روان زنده یاد یوسف غروال را شاد میخواهند.

 

نام و خاطره اش گرامی باد!

 

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

www.esalat.org